Podzimní prázdniny v Jevišovicích

středa 25.10.2006 - Den první - Příjezd

Tak a máme tu další oddílovou akci - podzimky, na které jsme se všichni těšili. Když jsme se sešli na vlakovém nádraží, mohli jsme vyjet. Vlakem jsme však jeli jen kousek a zbytek cesty jsme museli dojít pěšky. Do klubovny jsme dorazili až večer, a tak jsme se ještě vybalili a nachystali na zítřek a hurá do spacáků. David nám ještě řekl krátkou, ale pěknou pohádku a tím skončil dnešní dlouhý den.

Janča H.

čtvrtek 26.10.2006 - Den druhý - Jed na krysy

V 7:00 jsem já, Janča H., Verča a Peťa vstaly a začaly dělat špagety na snídani a pórkovou pomazánku. V 8:30 byl budíček a jídlo vypadalo, že bude hotové asi až tak v devět. Ostatní šli na rozcvičku. Když se vrátili, snídaně už byla.

Po snídani jsme šli pro jed na krysy. Vydali jsme se po modré podél Jevišovky.Došli jsme k prudké stráni, kde jsme měli třicet minut na to, abychom našli a správně pojmenovali několik kytek a ještě abychom k nim přiřadili jejich stručnou charakteristiku, jak působí (jejich jedy). Vyhrála bohužel druhá posádka, tedy aligátoři. Pak dala Jamajka (bylinářka) oběma posádkám jed na krysy a my se vraceli.

Na zpáteční cestě jsme se ještě na docela rovné ploše v lese zastavili na oběd, na který byla pórková pomazánka. Po obědě jsme hráli hru Cargo. byli jsme rozděleni do čtyř skupin – oranžoví, žlutí, hnědí a zelení. My, oranžoví, jsme byli nejlepší skupina, ale celkově se nám povedlo piráty, starý, porazit.

Když jsme se vrátili, šli jsme ještě hrát baseball. Nejprve jsme se rozdělili do tří skupin. První šla k Davidovi na pálku, druhá k Radkovi házet a třetí za Peťou hrát hry. Když jsme se všichni všude prostřídali, tak jsme se rozdělili na dvě družstva a hráli jsme konečně baseball. Ti, co ho ještě nikdy nehráli, to moc nepochopili, ale nakonec to šlo.

Unaveni jsme se navrátili do klubovny. Na večeři byl porridge. Po ní jsme hráli ještě chvíli dračák, po kterém jsme postupně všichni vyčerpáním usnuli.

Barča

pátek 27.10.2006 - Den třetí - Velký boj

Ráno byl budíček s přepadovkou. Po velkém boji jsme si šli vyčistit zuby a potom jsme šli hrát dračák. Nakonec jsme se dočkali i snídaně, po které jsme se vydali na zříceninu hradu Bukovina.

Po cestě jsme museli překonávat různé překážky, například území monster, bažina… Kdo u překážek neuspěl (třeba spadl do bažiny), dostal puntík na krk nebo na tvář. Po té, co jsme se vyhrabali do kopce a vypořádali se s obřími krysami, našli jsme krystaly do dračáku.

Za tento úspěch jsme si určitě zasloužili oběd, po kterém jsme se dozvěděli, že všichni, co mají nějaký ten černý puntík, jsou nemocní a my musíme najít do 18:00 lék. Po náročné cestě plné získávání indicií se nám všem podařilo lék najít.

Po večeři si nás vzala na starost Petra, se kterou jsme hráli hodně drobných her. Dokonce jsme i dostali dort, protože Kika měla narozeniny. Poté už následovalo jen městečko Palermo a na mrkacího vraha a byl večerka.

Protože jsme ale dělali hluk, tak jsme měli ještě večer bonusovou rozcvičku, po které už jsme všichni usnuli.

Bandaska

sobota 28.10.2006 - Den čtvrtý - Spisovatelský kroužek

Ráno, hned po budíčku a trochu nepovedené snídani jsme šli na rozcvičku. Moc jsem nechápal, že je rozcvička až po budíčku, ale o to déle jsem spal, taky dobře.

Poté, co skončilo všechno okolo snídaně a ranní hygieny jsme se opět rozdělili na dvě skupiny a pustili se do dračáku, který nám vydržel až do oběda. Výjimečně se stalo, že následoval polední klid. Ten byl ale těžce účelový, protože ho všichni vyplňovali psaním dlužných kronik. Tím pádem to vypadalo jako spisovatelský kroužek.

Potom, co se jakž takž dopsalo, se skoro všichni sbalili a odešli na hřiště hrát baseball, ale já a David jsme začali připravovat místo na čarodějku. Pak jsme se všichni opět sešli uvnitř. Začala se dělat večeře a já s Mackem jsme začali maskovat Davida na čarodějku, samozřejmě tak, aby nikdo nic neviděl.

Jakmile jsme se najedli, vyrazili jsme s Davidem na místo hry, ale začalo hrozně pršet, a tak jsme vše sbalili a vrátili se. Jako naschvál po našem návratu přestalo.

Vevnitř zatím Marcela zorganizovala jakýsi kviz znalostí, něco jako kufr smíchaný s riskuj. Zabralo to celý večer, takže po vyhlášení a hygieně se šlo spát.

Radek

neděle 29.10.2006 - Den pátý - Odjezd

Když jsme se vzbudili, tak jsme se rychle posbírali, oblékli a hurá na rozcvičku. Bohužel byla opět dlouhá. Až jsme se rozcvičili a vrátili se z hřiště, čekala na nás snídaně. Po snídani nám nezbývalo nic jiného než se začít balit a uklízet. Vše jsme zvládli nečekaně rychle, a tak nám zbývalo hodně času do odjezdu autobusu. Rozhodli jsme se ho využít baseballem, ve kterém jsme opět vyhráli. Pak už jsme šli na autobusovou zastávku a jeli domů.