Závod Přes tři jezy v Praze

úterý 27.9.2005 - Den první - Praha

V úterý ráno ve Znojmě lilo jak z konve. V tom dešti jsme naložili věci. Ze Znojma jsme vyjeli v 10 hodin (Grafik - řidič, David, Barča, Peťa a já). V Praze na nás čekali už Radek s Martinou od 8:00 ráno. Odvezl je tam Martinin taťka. Do Prahy jsme dojeli ve 2 hodiny a o půl třetí jsme se s nimi setkali na Petříně. Protože začalo pršet, šli jsme k Peti (Grafikově přítelkyni) do bytu, kde jsme potom i spali. Měla krásnou kočku. Dospělí šli do hospody (včetně Radka) a my čtyři ženský jsme si dali polívku a zahráli si Scrabble.

Návštěva Cimrmanova muzea (jeden z jeho vynálezů)

Potom jsme se už všichni vydali na Pražský hrad, kde byl uprostřed brány vysouvací patník. Shlédli jsme výměnu stráží u brány, vyfotili se s vojákama a šli zpět. Vraceli jsme se metrem, to byla sranda na eskalátorech. Večer přijela ještě Jana (kormidelnice).

A konečně poslední foto!!! Večerní vycházka na Pražský hrad. Tuto fotku jsme si chtěli zarámovat do loděnice, ale David nám to zatrh!!!

středa 28.9.2005 - Den druhý - Závody

Druhý den ráno jsme v 7:00 vstali a sbalili si věci. Ke snídani byl chleba s vysočinou. A jeli jsme na start. Zde jsme nachystali loď, převlékli se do plavebního a poslechli si, jak se jede a jak sjíždět jezy.

V 10:35 jsme odstartovali společně s dalšíma skautkama z naší kategorie a rangers. Na prvním jezu jsme byli 3., ale nabrali jsme vodu, takže nás dohnali 4. Karlovku (2. jez) jsme sjížděli současně se 4. a oni nabrali vodu a my ne, takže jsme je předjeli a současně také jablonecké rangers. Málem jsme byli 2., ale na posledním jezu bylo málo vody a loď se stočila. Peťa musela dát přítah a špatně jsme ho projeli. Když už jsme byli na dosah 2. lodi (o loď), tak byl cíl. Takže jsme dojeli 3.

Vytáhli jsme loď, dali si čaj a párek, převlékli se, počkali na vyhlášení a šli na bus. Rozloučili jsme se s Janou a jeli autobusem do Jihlavy a odtud vlakem do Znojma. Zde jsme se rozloučili a šli domů.