Velikonoční prázdniny ve Výrovicích

čtvrtek 12.4.2001 - Den první - Příchod

Tento den se sešel vodácký oddíl na vlakovém nádraží a šli jsme pěšky do Výrovic. Byla to dost dlouhá cesta, Až jsme dorazili k chatě, poznali jsme ji podle velkých modrých vrat. Hned se nám tam zalíbilo. Hned jsme si odpočinuli a pak jsme hráli nějaké hry – tenis, ping pong, ale někteří si házeli jen tak tenisákem. Potom jsme se šli podívat na zastávku, v kolik hodin nám jede autobus nazpátek a taky jsme si nasbírali dřevo na táborák.

Nakonec jsme si dali nástup a Pindruše nás rozdělila na posádky. Martina a Marie uvařili polívku a dali jsme si pokřik. Pak nám řekli, kdy bude večerka a jiné věci. Tento den se všem líbil, teda si myslím, že jo. Druhý den se ještě uvidí, co bude dál.

Hanka

pátek 13.4.2001 - Den druhý - Roklinka

Brzy ráno, asi v 5 hodin, zde vesničtí "burani" hrkali a až do 5:30. Ráno, asi jednu hodinu před budíčkem jsme se vzbudili a čekali, až bude budíček. Po budíčku nebyla rozcvička, jak je zvykem, ale jedli jsme snídani, na kterou byla krupičná kaše. Jana a já jsme chtěli "beton", ale Pindruše a Martina přemluvily Janu, aby to nebyl beton (bylo to hrozně řídký).

Pak, asi v 10 hodin, jsme dostali zprávu na rozluštění. V ní jsme se dozvěděli, že máme jít do Mlžných hor a do Roklinky. Šli jsme po proudu Jevišovky. Přesně do hor jsme nedošli, ale jinam jo. Tam jsme hráli různé hry, a když jsme skončili, šli jsme do chaty. Pak byl oběd - chleba + česnečka. Pak jsme šli do pískovny. Cestou jsme hráli hry. Cestou zpět jsme brali dřevo, které jsme u chaty zpracovali. Pak bylo chvíli volno. Večeře, pohádka a večerka.

Radek

sobota 14.4.2001 - Den třetí - Výlet

Tento den jsem musela vstát o hodinu a půl dřív, neboť jsem musela vařit snídani. Jsou tady totiž kamna, při kterých dlouho trvá, než se rozehřejou a tudíž dlouho trvá, než se to uvaří.

Všichni to jídlo pochválili (porridge). Všem chutnalo, dosud to bylo nejlepší jídlo a dokonce i jedlé. Další program tohoto dne byl následující: Podnikli jsme výlet do Žerotic na zříceninu, což bylo něco horšího než zřícenina, pouze 2 zdi a studna. Tam jsme se najedli - rohlík + marmeláda a šli jsme zpět. Hned jsem začala vařit večeři - trvalo to opět dlouho. Po večeři jsme hráli různé hry, jako například S-BEZ, KRIŽOM-NEKRIŽOM aj. Pak byla večerka.

Menší dodatek: Honza, neboli naše Maruš je ve vrcholné pubertě, směje se i slovu...

Martina

neděle 15.4.2001 - Den čtvrtý - V pískovně

Budíček, rozcvička - mírná, snídaně. Dnes nás čeká výprava do pískovny, kde se odehraje velká bitva mezi skřety (Jana, Radek, Maruš, Bára, Jura, Vendelín) a hobity, elfy a trpaslíky (já, Martina, Anička, Martin, Leoš, Hanka). Podle knížky vyhrálo dobro - tudíž elfové, ale dnes vyhráli skřeti. Nejstatečnější elf jsem byla já (vydržela jsem nejdéle) a proti mně stáli Radek a Jana. Radka jsem sejmula, ale Janu ne, ta sejmula mě, takže vyhráli! Potvory! Jinak se nic divného neodehrálo. V chatě volný program. Děti se bavily, tak proč něco vymýšlet! K večeru přijeli Miloš a Pálka. To bylo vítané. Čurina byla, že je poslední večer a já našla pingpongové pálky a plno míčků. Tak se rozjela čtyřhra. To je žůžo dobrodrůžo. Večeře - cappippao. Pak kytary a zpěv (né moc, ale aspoň trochu).

Pindruše

pondělí 16.4.2001 - Den pátý - Velikonoční pondělí

Holky schovat, je Velikonoční pondělí. Rozcvička a snídaně zatím proběhly v klidu. Kluci vstali a šli pro žílu. Já s Janou jsme utekli oknem. Nemohli ji najít, a jak by taky mohli, když jsem jim ji podruhé schovala. Víte kam? Neřeknu! Hledali, hledali, no a po delší době ji našli - v ledničce. Taky jsem to pěkně schytala, že jsem spadla na železo (na ruku). Ještě, že nebyla zlomená. Holky samozřejmě taky dostali, ale ne tolik jako já. Ještě Jana dostala taky dost. Kluci šli do vesnice na výslužku a taky toho donesli. Od každého jsem něco dostala. Prý, aby si mě usmířili. To byla dobrota. No, tak jim to tedy odpustím. Nástup. Ahoj chato! Vyrážíme na autobus. Jedeme domů. Ahoj!