SKAPA 2001

pátek 25.5.2001 - Den první - Příjezd

Sraz na nádraží byl v 15:15 a pak jsme jeli směrem na Havlíčkův Brod, kde jsme přesedali. Na nádraží jsme si rozdali modré košile, abychom vypadali alespoň trochu reprezentativně. Pak jsme dojeli do Kolína, kde na nás čekaly dvě skautky, aby nás nasměrovaly. Po příchodu do tábora jsme postavili stany a zapsali se. Pak jsme i s ostatními hráli trojnožku. Večer pak byly chvíli kytary, ale šlo se brzy spát.

sobota 26.5.2001 - Den druhý - Ranův memoriál

Den závodu nastal řádnou rozcvičkou a snídaní. Poté byl společný nástup. První jsme startovaly na orienťák my holky v kategorii skautky. V 10:00 jsme byly již na vodě. Protože nás bylo málo (4), jela s námi ještě skautka z Poděbrad - Rajče, aby nás bylo 5. Nejprve byla jízda bez kormidelníka a pozadu, pak jsme dojeli k mostu, kde byl zavěšen zvon. Měly jsme do něj bouchnout. Následně jsme vysedly na břehu a měly jsme určit azimut 30° a dojet k určenému bodu a zpět. Po ujetých 100 m byly uzly. Dále pak na ostrově morseovka. Pak jsme musely opustit loď. Dojely jsme zpět k mostu, kde jsme prolezly kruhem. A na závěr jsme házely kotvou a cílová rovina. Obdržely jsme pár trestných minut, ale skončily jsme druhé za jabloneckýma skautkama. Kluci dojeli chvíli po nás a umístili se první. Vyhráli jsme putovní pádlo a opravdu si ho zasloužili.

Večer jsme (holky) ještě jely rychlostní závod. A to na Sázavě. Hrůůůza. Jely jsme zároveň s holkama na 550, ale jely jsme stejně. Zatímco my se dřeli, tak ony jely tak lehounce! Byly jsme druhý a taky unavený. Protože nástup byl až v 19:00, tak jsme šli do Kolína na zmrzlinu! Moc dobrý. Pak byl nástup, vyhlášení výsledků a oheň. Zpívali jsme všichni u velikého ohně a byla zábava.

neděle 27.5.2001 - Den třetí - Braťkův memoriál

Ráno opět rozcvička a snídaně - porridge s hodně čokolády. Kluci už byli připraveni na startu k rychlostnímu závodu na půjčené 550. A vyrazili a jeli s větrem o závod (skoro). Nakonec se po dlouhém snažení umístili druzí. Krásné místo! Jeli jsme se pak vykoupat ještě do pískovny a pomale se začali loučit. Úplně skvěle jsme reprezentovali náš oddíl a snad příště už přijedeme s novou 550 a taky jako skauti, abychom mohli být i podle toho hodnoceni! Do vlaku a ahóóój!